Yli 200 ammattilaista vankisti tunneosaamistaan Jyväskylässä – esihenkilöt ja henkilöstö erikseen

Yli 200 ammattilaista vankisti tunneosaamistaan Jyväskylässä – esihenkilöt ja henkilöstö erikseen

Kun yhteistä kieltä ei ole – traumataustaisen lapsen ryhmään tulo voi herättää ammattilaisessakin epävarmuutta

Kun yhteistä kieltä ei ole – traumataustaisen lapsen ryhmään tulo voi herättää ammattilaisessakin epävarmuutta

Tarinamme – Tunne & Taida – Suomen Tunnetaitokoulutus

Tarinamme – Tunne & Taida – Suomen Tunnetaitokoulutus

Artikkelit

Tarinamme – Tunne & Taida – Suomen Tunnetaitokoulutus

Tarinamme – Tunne & Taida – Suomen Tunnetaitokoulutus

Tunnetyöskentely nuorten kanssa – luovat menetelmät tukevat yksilö- ja ryhmätyöskentelyä

Tunnetyöskentely nuorten kanssa – luovat menetelmät tukevat yksilö- ja ryhmätyöskentelyä

Kiltin lapsen koulu-uupumus – tunnetaitoja eivät tarvitse vain vilkkaat lapset

Kiltin lapsen koulu-uupumus – tunnetaitoja eivät tarvitse vain vilkkaat lapset

Blogikirjoitukset

Meistä mediassa

Kouluttajamme Mari Holmberg Turun Sanomien haastattelussa – ”Kun omia tunteitaan osaa tunnistaa ja säädellä, on helpompi välttää hallitsemattomia tunteenpurkauksia”

Kouluttajamme Mari Holmberg Turun Sanomien haastattelussa – ”Kun omia tunteitaan osaa tunnistaa ja säädellä, on helpompi välttää hallitsemattomia tunteenpurkauksia”

Vanhempi, auta sanoittamaan tunteita. Verraton-lehti 18.3.2020

Vanhempi, auta sanoittamaan tunteita. Verraton-lehti 18.3.2020

”Opeta lapsi rakastamaan” Nuori oppii rakkauden säännöt kotona. Kodin Kuvalehti, 1/2020

”Opeta lapsi rakastamaan” Nuori oppii rakkauden säännöt kotona. Kodin Kuvalehti, 1/2020

Tunteet, aivot ja oppiminen – miksi tunteita tarvitaan oppimisessa?

Tunteet, aivot ja oppiminen – miksi tunteita tarvitaan oppimisessa?

Tunnetaidot ammattilaisten tukena – mitä LTTO-koulutus antaa?

Tunnetaidot ammattilaisten tukena – mitä LTTO-koulutus antaa?

Tunne, aisti ja koe – tällaista on tunnetaitojen kokemuksellinen oppiminen

Tunne, aisti ja koe – tällaista on tunnetaitojen kokemuksellinen oppiminen